Корзина 0
Главная Правила работыУМОВИ ТА ПОРЯДОК ПЕРЕДАННЯ-ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

УМОВИ ТА ПОРЯДОК ПЕРЕДАННЯ-ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

 

УМОВИ ТА ПОРЯДОК ПЕРЕДАННЯ-ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

в інтернет-магазині http://zona-z.com.ua/

               

1. Продавець на підставі замовлення зобов'язується передати у власність Покупця деталі (запасні частини) та приладдя до транспортних засобів (далі – Товар), а Покупець зобов'язується прийняти та оплатити Товар.

2. Здійснення замовлення Товару виконується Покупцем в наступному порядку:

- вибір Товару за індивідуальним оригінальним номером (кодом);

- у випадку самостійного не коректного або неправильного вибору (підбору) Товару Покупцем, Продавець не несе відповідальності за неправильний вибір (підбір) та поверненню такий Товар не підлягає.  

- Товар замовлений зі слів по номеру (коду), який продиктував Покупець, і після отримання не підійшла поверненню не підлягає;

- Товар (запчастини) які мали факт встановлення та/або мають сліди встановлення поверненню не підлягають;

- Товар який замовлений під замовлення з Польщі, Німеччини, США та інших країн, а саме які мають строк поставки більше 3 (трьох) днів, поверненню не підлягають;

 - при замовленні Товару під заказ вноситься передплата в розмірі 20% від суми заказу. В разі відмови Покупцем від заказу, при тому що Товар готовий до передання Покупцеві у власність передплата не повертається.

- відсутність пакування або пошкоджене пакування може бути підставою для відмови у поверненні Товару.

- ознайомлення з описом Товару (креслення, фотографічне зображення);

- отримання он-лайн або телефонної консультації Продавця з приводу правильності підбору Товару відповідно до кузову транспортного засобу (за бажанням Покупця);

- ознайомлення Покупця зі строком, в який Товар буде передано Покупцю (далі – «строк поставки»);

- вибір способу отримання Товару;

- зазначення способу оплати Товару;

- підтвердження Покупця про ознайомлення та згоду з умовами роботи інтернет-магазину;

- підтвердження замовлення Товару.

 

3. Товар передається Покупцю в строк, погоджений при підтвердженні замовлення в інтернет-магазині. Строк поставки, що зазначається в інтернет-магазині, обчислюється в робочих днях. Даний строк може бути змінено Продавцем в односторонньому порядку у випадку зміни строків постачальником  Продавця, про що Продавець повідомляє Покупця в день отримання інформації про зміну строку поставки.  

 

4. Передання Товару, що відноситься до категорії «Х-деталей», здійснюється за умови надання Покупцем аналогічної деталі, демонтованої з транспортного засобу, та згідно правил придбання Х-деталей, розміщених в інтернет-магазині Продавця.  

 

5. Місцем передачі Товару є склад Продавця, під яким в Договорі розуміється будь-яке приміщення, що використовується  Продавцем з метою приймання-передання Товарів. 

 

6. Покупець перевіряє відповідність Товару умовам комплектності, кількості та асортименту безпосередньо при його прийманні.

 

7. На вимогу Покупця та за його рахунок, Продавець здійснює відправлення Товару перевізником до пункту призначення, зазначеного Покупцем у замовленні, про що повідомляє Покупця в день відправлення Товару шляхом направлення електронного повідомлення, або іншим доступним способом  із зазначенням: найменування перевізника, адреси складу перевізника, на який відправлено Товар, номеру товарно-транспортної накладної перевізника.

 

8. Ризик випадкового пошкодження або знищення Товару переходить до Покупця в момент передання Товару перевізнику. Продавець забезпечує страхування мінімальних ризиків втрати Товару під час декларування вантажу на умовах відповідного перевізника. Продавець на власний розсуд може прийняти рішення про відшкодування вартості Товару понад суму страхового відшкодування, виплаченого транспортною компанією або страховою компанією, зазначеною при декларуванні вантажу. При цьому, для отримання відшкодування. Покупець зобов’язаний надати Продавцю акт пошкодження Товару, оформленого та підписаного перевізником в порядку, встановленому чинним законодавством.

 

9. Товар приймається Покупцем на підставі видаткової накладної.

 

10. У випадку виявлення Покупцем невідповідності отриманого Товару  з вини Продавця, Продавець зобов'язаний забезпечити відправлення Товару за власний рахунок. Покупець зобов'язується повідомити про невідповідність Товару не пізніше наступного дня з дати отримання його від перевізника.

 

11. Покупець, має право повернути Товар належної якості, що не має ознак встановлення та/або використання, протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати його отримання але за умови Товару з наявного на складі з терміном поставки до трьох днів. При цьому, Товар має бути в упаковці виробника (якщо упаковка передбачена виробником) та у супроводі документів, за якими він був отриманий Покупцем із зазначенням штрих-коду з номером замовлення.

 

12. Повернення Товару здійснюється виключно Покупцем. Витрати на доставку Товару покладаються на Покупця. Кошти за товар будуть зараховані на  карту покупця в період від 1 до 7 днів після отримання повернення на склад.

 

13. Повернення Товару перевізником погоджується з продавцем, в інтернет-магазині або засобами телефонного (мобільного) зв'язку з обов’язковим повідомленням Продавця про: строк відправлення, найменування перевізника, адреса складу перевізника, на який відправляється Товар.

 

14. Товар належної якості, строк поставки якого перевищує 3 робочих дні, може повертатися з урахуванням наступного. У випадку повернення такого Товару Покупцем у випадку відмови Покупця від його прийняття, Продавець повертає грошові кошти, сплачені Покупцем за такий Товар, тільки після продажу цього Товару третій особі (іншому покупцю).

 


 

 

ЦІНА ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ

 

1. Ціна Товару зазначається Продавцем шляхом розміщення в інтернет-магазині та погоджується у передплаті за Товар та/або відповідній видатковій накладній (квитанції або іншому розрахунковому документі, що підтверджує передання та/або оплату Товару).

 

2. Розрахунки за Товар здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Продавця через установу банку або за допомогою електронних платіжних систем в мережі Інтернет. Валюта Договору – національна валюта України – гривня.

 

3. Покупець оплачує Товар протягом одного робочого дня з дати підтвердження .

 

4. У випадках, погоджених Сторонами, допускається оплата Товару в день його отримання (за фактом відвантаження) або з відстроченням платежу на строк до 3 (трьох) днів з дати отримання Товару. Порядок оплати в такому випадку погоджується Сторонами.

 

 

 

 

 

                                                            ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ

 

1. Постачальник несе відповідальність за відповідність якості товару вимогам заводу-виробника протягом: 12 (дванадцяти) місяців з дати придбання товару - для оригінальних запасних частин, і 6 (шести) місяців - для неоригінальних запасних частин, якщо інший гарантійний строк не встановлений виробником товару, та зобов'язується безоплатно усувати недоліки товару, виявлені протягом гарантійного строку, шляхом здійснення гарантійного ремонту або заміни товару.

 

2. До оригінальних запасних частин відносяться товари, що мають на корпусі та/або упаковці зображення торгової марки заводу-виробника транспортних засобів та оригінальний код згідно каталогу запасних частин виробника транспортних засобів. Всі інші запасні частини для цілей цього Договору вважаються неоригінальними.

 

3. Гарантійні зобов'язання є чинними за умови дотримання: вимог заводу-виробника щодо транспортування, зберігання, монтажу/демонтажу та експлуатації товару; виконання монтажу/демонтажу товару, що відноситься до оригінальних запасних частин, виключно уповноваженим представником виробника (дистриб'ютор, уповноважений дилер тощо); виконання монтажу/демонтажу товару, що не відноситься до оригінальних запасних частин, станцією технічного обслуговування, що відповідає вимогам чинного законодавства.

 

4. Гарантійні зобов'язання не розповсюджуються на недоліки товару, що виникли внаслідок: природного (нормального) зносу товару, зокрема, гальмівних колодок, гальмівних дисків та барабанів, комплектів дисків зчеплення, привідних ременів, склоочищувачів, шин, тощо; фізичних пошкоджень, що виникли внаслідок дій третіх осіб, дорожньо-транспортної пригоди, неналежного транспортування, зберігання, монтажу/демонтажу, експлуатації запасної частини та/або транспортного засобу; використання неякісного пального або інших рідин, що забезпечують роботу транспортного засобу; недоліків товару, що виникли внаслідок незабезпечення покупцем належного технічного обслуговування транспортного засобу або його окремих агрегатів; корозії, що виникла внаслідок: недотримання вимог щодо експлуатації, взаємодії з агресивними речовинами природнього або хімічного походження, будь-якими відходами або речовинами, що мають агресивну кислотну або лужну дію, природних явищ; а також на витратні матеріали (в тому числі фільтри, рідини, свічки запалювання тощо) та електричні засоби освітлення.

 

5. У випадку виявлення недоліків товару протягом гарантійного строку, встановленого Договором, Покупець зобов’язаний:

- не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати виявлення недоліку звернутися до Постачальника шляхом направлення електронного звернення (рекламації) через телефон, який розміщується на веб-сайті Постачальника з одночасним можливим додаванням до нього підтверджуючих документів таких як рекламаційний акт, в якому зазначаються: дата виявлення недоліку, місце, обставини виявлення та характер недоліку, марка, модель, номер кузову транспортного засобу, на який встановлювався товар, а також документів, що підтверджують монтаж/демонтаж товару (копія наряд-замовлення, акту виконаних робіт);

- не пізніше 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дати отримання від Постачальника попереднього підтвердження гарантійного випадку, яке надсилається Постачальником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання звернення про гарантійній випадок Покупця через особистий кабінет, надати Постачальнику запитуваний ним перелік додаткових та/або неналежно оформлених підтверджуючих гарантійний випадок документів та/або матеріалів, а також направити товар перевізником до складу Постачальника, встановленого п.5.4.1. Договору.

Постачальник приймає рішення про відмову у задоволенні звернення Покупця про безоплатне усунення недоліків товару за гарантією протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання звернення Покупця та виконання вимог цього пункту. В рішенні про відмову Постачальник зазначає обставини, які стали підставами для прийняття такого рішення.

Підставою для відмови може бути пропущений Покупцем строк для надання належно оформлених підтверджуючих гарантійний випадок документів та товару.

 

6. За гарантійними випадками товар надається Постачальнику. У випадку незгоди Покупця з відмовою в задоволенні рекламації, він в праві вимагати повторного розгляду рекламації із залученням уповноваженого представника офіційного дистриб’ютора заводу-виробника в Україні. Постачальник усуває недоліки товару за гарантією в строк, що не може перевищувати 30 (тридцять) днів з дати виконання Покупцем вимог по поверненню товару. У випадку заміни товару за гарантією, гарантійний строк на новий Товар спливає одночасно із строком гарантії, встановленим на оплачений раніше товар.